• 18.01. 2023 11:01

Ticketovací systém pro Vaše zákazníky. Poznamenejte si úkoly a zlepšete procesy. Mějte seznam úkolů vždy po ruce.

Pokud FOXii již používáte, s ticketovacím systémem jste se setkali z druhé strany. Při implementaci FOXii jej používáme k zapisování úkolů, komunikaci s klienty a uchovávání podkladů. Nyní máte možnost využívat tickety i Vy pro své zákazníky.

Kde najdu ticketovací systém (ticketovač)?

Ticketovač naleznete ve vašem FOXii v levé liště pod názvem Tickety.

Co je ticketovací systém (ticketovač)?

Ticketovací systém nebo ticketovač, jak jej nazýváme, je seznam úkolů. Představte si jej jako barevné lístečky na nástěnce, počítači nebo lednici. V podstatě je to přehlednější a systematičtější online verze tohoto:

Jedete za zákazníkem? Ticketovač Vás upozorní, že máte u zákazníka nedokončený úkol.

V ticketovači si umíte nastavit, které úkoly se Vám při vytváření objednávky pro zákazníka připomenou a které ne. Sami si tedy nastavíte, že ticket se statusem Dokončeno se Vám připomínat nebude. Naopak ticket se statusem V řešení Vás při vytvoření objednávky informuje a vy jej můžete dát zapracovat.

Jak používat ticketovací systém?

Jak vytvořím ticket?

  1. Otevřete si sekci Tickety v levém menu.
  2. Stisknete zelené tlačítko PŘIDAT TICKET.
  3. Vyplníte jednotlivé sekce.

Povinné sekce (při vytvoření ticketu musíte vyplnit):

Nadpis: Název ticketu

Klient: Zákazník kterému je úloha přiřazena.

Volitelné sekce (můžete ale nemusíte vyplnit):

Popis: V této části můžete podrobněji popsat zadání.

Předpokládaný čas dokončení

Status: Jsou to stavy, do kterých se může ticket (úkol) dostat. Štandardně jde o stavy jako Vytvořeno, V řešení, Naplánováno technikovi, Dokončeno a pod. Statusy můžete vytvářet, upravovat a odstraňovat v sekci Tickety > Statusy. Statusům můžete přiřazovat pro snazší orientaci různé barvy.

Tagy: Tagy slouží k „onálepkování/zaškatulkování“ jednotlivých ticketů. Na základě tagů můžete později mezi tikety filtrovat. Tagy můžete používat například k přiřazení úlohy technikovi a tedy si vytvoříte tagy se jmény vašich techniků, například Jan Ferenčík, Peter Baláž a Juraj Němko. Případně můžete tagy používat k rozkategorizaci úkolů Záruční servisní úloha, Fakturovatelné práce, Předplacené servisní hodiny. Podobně jako statusy je Tagy možné vytvářet, upravovat a odstraňovat v samostatné sekci Tickety > Tagy.

 

Ticket můžete vytvořit také přímo z objednávky

Nachází se technik u zákazníka a potřebuje vytvořit úkol (ticket), ke kterému se po provedení objednávky vrátí? Úkol (ticket) může vytvořit přímo z rozhraní, kde objednávku provádí.

Postup:

  1. Stiskněte tlačítko ZPRÁVA OBJEDNÁVKY
  2. Vyberte možnost Vytvořit ticket

Systém automaticky z objednávky předvyplní pole Zákazník a Zařízení. V nastaveních statusů lze zvolit předdefinovaný status. Pokud nastavíte některý ze statusů jako předdefinovaný, systém automaticky vyplní i pole Status. ​

 

V tiketech je toho ještě mnohem více

Po vytvoření ticketu naleznete v ticketě další části, které můžete využívat pro zjednodušení procesů.

 

Kompletní seznam sekcí ticketu

ID číslo ticketu: V levém horním rohu je ID číslo ticketu. Je to pořadové číslo ticketu. Slouží pro lepší přehlednost a využívá se například v komunikaci mezi kolegy.

Nadpis: Název ticketu

Klient: Zákazník, kterému je úloha přiřazena.

Datum vytvoření: Datum vytvoření se vyplní automaticky za základě toho, kdy byl ticket vytvořen.

Předpokládaný čas dokončení: V ticketě můžete vybrat Předpokládaný čas dokončení. Toto pole můžete ponechat nevplněné, pokud odhad nevíte nebo nechcete uvést.

Status: V pravém horním rohu je Status ticketu. Je to stav, do kterého se může ticket (úkol) dostat. Tady ho umíte přepínat. Statusům můžete přiřazovat pro snazší orientaci různé barvy. Barva horního řádku, kde je status zobrazen, se mění podle barvy statusu.

Skrytá poznámka: Skrytá poznámka je místo pro popis úkolu. Na rozdíl od sekce Popis se ale nezobrazuje v náhledu ticketu. Delší popisy doporučeně psát do Skryté poznámky, ne do sekce Popis.

Popis: Slouží stejně jako Skrytá poznámka pro popis úkolu. Zobrazuje se i v náhledu ticketu. Krátké popisy doporučeně psát do této sekce.

Úkoly: V této sekci můžete do odškrtávacího seznamu vypsat jednotlivé úlohy, které by měly být v rámci ticketu zapracovány. Tato sekce slouží jako checklist (seznam úkolů).

Přílohy: K ticketu lze nahrávat podklady, například fotografie, textové soubory, excel tabulky a pod. K ticketu tak můžete přidat fotografii chyby zařízení, technický manuál a pod.

Tagy: Tagy slouží k „onálepkování/zaškatulkování“ jednotlivých ticketů. Na základě tagů můžete později mezi tikety filtrovat. Tagy můžete používat například k přiřazení úlohy technikovi a tedy si vytvoříte tagy se jmény vašich techniků, například Jan Ferenčík, Peter Baláž a Juraj Němko. Případně můžete tagy používat k rozkategorizaci úkolů Záruční servisní úloha, Fakturovatelné práce, Předplacené servisní hodiny. Podobně jako statusy je Tagy možné vytvářet, upravovat a odstraňovat v samostatné sekci Tickety > Tagy.

Historie aktivit: Zde si můžete vést časový harmonogram úkolu. Můžete sem poznamenat, pokud jste na úloze provedli nějakou aktualizaci. V Historii aktivit můžete používat stavy. Štandardně se jedná o stavy jako Poznámka, Telefonát s kientem, Email, Událost a pod. Je to označení typu zápisu. Stavy můžete vytvářet, upravovat a odstraňovat v sekci Tickety > Stavy

 

Takto vypadá ticket

Mezi tickety můžete filtrovat

Nahoře nad tickety najdete lištu, přes kterou můžete tickety prohledávat a filtrovat.

Můžete si zobrazit jen tickety zvolených stavů.

Můžete si zobrazit pouze tickety vybraného klienta.

Můžete si zobrazit pouze tickety s konkrétním tagem.

Tickety můžete pořádat podle data dokončení, data vytvoření nebo statusu.

Chtěli byste o tiketech zjistit víc nebo si je vyzkoušet?

Kontaktujte nás

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU

O nových funkcích budete vědět první.

CHCETE PREZENTACI?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE A MY SE VÁM OZVEME NEJPOZDĚJI NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN

Název mé firmy je a dělá to u mě
Chci se o společnosti FOXii dovědět více. Kontaktujte mě.
Cookies Podrobnosti
Tyto webové stránky používají soubory cookie

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste využili jejich služeb.